onsdag 18 juli 2012

Vacker livsstilsbok, dansk inredning när den är som bäst!

Nu har jag fått hem denna ljuvliga bok igen! Den är skriven av Rikke Larsen som har en helt underbar butik ute på landet på norra delen av Själland i Danmark. Vackra foton, massor av inspiration, recept tips och idéer och mycket shabby chic-inredning i den franska lantstilen. Det är en utmärkt bok att ge bort till någon som är inredningsintresserad och dessutom en fin prydnad när den ligger framme! 

Här är ett uppslag som man kan få mycket idéer ifrån..

Stilen, den lantliga är min personliga favorit och jag hittade många fynd hos Rikke när jag besökte henne. Här hittar du saker som du inte hittar på andra ställen och speciellt inte här i Sverige. I boken finns också bilder från loppisar som hon besöker i Frankrike. Uppslaget ovan är från hennes trädgård. Jag ber om ursäkt för de blänkande bilderna, det var svårt att ta bra bilder på böcker upptäckte jag..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar