onsdag 2 oktober 2013

Aldrig har vi varit så många!!!

Nu är helgens växtloppis över och jag är så jätteglad att det kom så många utställare!!! Vi har inte varit så här många förut och det känns som evenemanget bara växer och växer! Det är speciellt roligt när trädgårdsmänniskor åker flera mil för att vara med och förgylla min dag! I år var det många nya ansikten och även om jag inte hann prata med alla, så ska ni veta att jag är så glad och tacksam för att ni kom!! Vi hade många besökare också, många stannade länge och botaniserade bland vanliga och ovanliga växter. Det fanns även ett bord med massor av fina trädgårdsböcker, speciellt utvalda för dan, ovanliga smidesställningar, odlade grönsaker och gud vet vad!! Roligt, roligt och så himla tomt när alla åkt sin väg... Nu får vi vänta till våren och komma igen med nya tag, kanske blir det rekord igen!

Aldrig har jag väl haft kö in till butiken förr... 

Det var en svår dag för fotografering! Massor av skuggor blev det, men jag hoppas ni lägger märke till de våldsamt stora zuccinis som ligger i framkant på bordet, trots att de är mörkgröna, häftiga!!!

Här är gottebordet med alla fina böcker som två av Qlara-vännerna ställde upp med! Böckerna finns även i Borrby bokby hos Gröna bönor att fynda! Jag har många av dem redan och man kan aldrig få för mycket trädgårdsböcker, eller hur?

En härlig dag var det och som vanligt så hade solen letat sig hit! Det är bara att vara tacksam!

Många kom för att fynda fina gräs och bambu hos Mats, på Isgrannatorps trädgård. Bra priser, det hade han då verkligen!!! 

Som sagt, tusen tack alla som kom och förgyllde min dag!
Ha det gott!
Kram Carina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar