söndag 7 oktober 2012

Hemsidan har fått nya kategorier!

Nu har vi lagt till två stycken nya kategorier på hemsidan www.ivattochtorrt.se. Den ena är sortiment och där lägger jag in bilder på saker som är till salu i trädgårdsbutiken. Det kan vara nya varor eller varor som hör till säsongen. Allt för att du ska få en överblick över vad som finns i butiken. Den andra är inspiration där jag tar lite mer miljöbilder både inifrån lusthuset och hönshuset samt ute i trädgården som hör till butiksområdet. Här ser du varorna i ett sammanhang och får en känsla över hur det ser ut här i Östra Ingelstad. Jag hoppas att ni vill kolla in mina kategorier med jämna mellanrum... Nu går vi ju mot mörkare tider och jag tvingas gå in tidigare, så då blir det mer tid över till att datorisera...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar